איך לבחור ציוד מקצועי לכלבים

איך לבחור ציוד מקצועי לכלבים

מאמצים כלב? כלב ניתן לטפח הן כחיית שעשועים חמודה וחביבה והן ככלב עבודה (למטרת שמירה, גישוש, איתור, הצלה וכדומה). באמצעות ציוד מקצועי לכלבים ניתן להשיג מטרות מגוונות, בצורה יעילה ונכונה כפי שנסביר להלן.

מדוע חשוב ציוד מקצועי לכלבים

הרעיון של ציוד מקצועי לכלבים הוא קודם כל ליצור את התנאים הטובים ביותר להשגת מטרה רצויה. כמו כן, הציוד נועד לשמור על הכלב או לטפח אותו, על הצד הטוב ביותר. ציוד מקצועי כולל בין היתר:
1. ציוד אילוף – ציוד כגון קליקרים, פאוץ' לחטיפים וכן ציוד לאילוף מתקדם עוזרים לכלב להבין מהי משמעת. הכלב לומד לכבד את בעליו או את המאלף שלו, הוא לומד להבין פקודות ולבצע משימות רצויות.
2. סירוק וטיפוח פרווה – ציוד מקצועי יכול לסייע בסירוק וטיפוח הפרווה של הכלב. זה יכול לסייע בהפחתת הנשירה בבית, זיהוי והרחקת טפילים כגון קרציות ועוד. ציוד מסוג זה מועיל במיוחד לכלבים ארוכי פרווה או לגזעים המאופיינים בנשירה מרובה.
3. כריות נשיכה וצעצועי נשיכה – סוג זה של ציוד מקצועי לכלבים עונה על הצורך הטבעי של הכלב לנשוך. אלה פתרונות מעולים שעוזרים לכלבים להוציא אנרגיה בצורה חיובית. כמו כן, זה מסייע להרגיל את הכלב שלא לנשוך דברים אחרים בבית כגון רהיטים וכדומה. ישנן כריות נשימה מיוחדות לגורים, אפקטיבי כבר מהתקופה של חילוף השיניים.
4. קולרים, רתמות ורצועות – אלה אביזרים בסיסיים שנדרשים לכל כלב לשעת טיול. במרבית אזורי הארץ לא ניתן לאפשר לכלבים להלך בחוץ כשהם חופשיים וללא רצועה. רצועות איכותיות מסייעות להוליך את הכלב בנחת או להוליך אותו בזמן פעילות ספורטיבית כגון הליכה מהירה או ריצה. לצורך אימונים או טיולים, ניתן להשתמש ברצועה שמתחברת לרתמה במקום לקולר.
5. מיטות לכלב – כלבים מרגישים מאוד בנוח, על מיטה ייעודית המשמשת להם מקום מרבץ. את המיטות כדאי לבחור בהתאם לסוג הכלב, לגודלו. ישנן מיטות רכות או בעלות מידת קשיחות מרובה יותר, בהתאם לרצוי.
לסיכום, ציוד מקצועי לכלבים מסייע לטפח את הכלב, לפנק או לאלף אותו בצורה מיטבית ונכונה.

ציוד לכלבים

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *