איך לפתוח אתר מכירות

איך לפתוח אתר מכירות

אתר מכירות ניתן לפתח בצורה עצמית או בשיטה מקצועית. לכל שיטה יתרונות וחסרונות. למשל, פיתוח עצמי נעשה על ידי פלטפורמה שלא עולה כסף. זה מתאים ליזמים שכרגע אין להם תקציב משמעותי אך רוצים לפתוח את אתר המכירות כמה שיותר מהר. פיתוח מקצועי אמנם עולה כסף, אך אתר מכירות מסוג זה נראה אחרת לגמרי וחוויית הרכישה שבו נכונה יותר מבחינה תדמיתית ושיווקית. בשורות הבאות נסביר עוד על איך לפתוח אתר מכירות בצורה הנכונה.

הכר את הפלטפורמות לבניית אתרי מכירות

השלב הראשון בתשובה לשאלה איך לפתוח אתר מכירות, זה להכיר את הפלטפורמות המרכזיות. רשימת הפלטפורמות שמאפשרות להקים כיום חנויות מקוונות, רחבה ביותר. בין היתר נמצאים שם וורדפרס, שהתחילה כמערכת לבלוגים אך התפתחה המון מאז. ישנה גם וויקס הישראלית, שגם היא לא החלה כפלטפורמה למכירות אך כיום מאפשר הקמת חנויות ואתרי מכירות מושקעים. יש עוד פלטפורמות מגוונות כגון שופיפיי ורבות אחרות. לפני פתיחת החנות, קראו קצת מידע על כמה פלטפורמות, כדי להבין את כללי השימוש וההבדלים המרכזיים.

שימוש בתבניות או עיצוב אתר מאפס

הצעד הבא במסלול בניית אתר מכירות, עובר דרך עיצוב האתר. ניתן לעצב אתר תוך שימוש בתבנית מוכנה או בשיתוף מפתח אתרים. ישנה דרך ביניים שבה רוכשים תבנית מוכנה, שניתן לאחר מכן לשכלל אותה ולהכניס בה שיפורים. אם בונים אתר מכירות לבד, תבנית מוכנה היא האפשרות הנוחה ביותר. לעיתים כדאי להשקיע קצת כסף ברכישה של תבניות מוכנות אך לא חינמיות, שכן הן פחות גנריות ויותר מיוחדות. עיצוב אתר מאפס מאפשר מקסימום גמישות ויצירת אתר מכירות שהוא מותג וגם – ייחודי בנוף.

מה עוד צריך לצורך פתיחת האתר

אחרי שאתם יודעים מהי הפלטפורמה הנכונה בשבילכם והאם תרצו להשתמש בתבנית או בסיוע של בונה אתרים, יש עוד כמה דברים שתרצו לדעת. לשם פתיחת אתר מכירות תצטרכו לבחור דומיין, הקפידו לבדוק שהדומיין הרצוי לא תפוס. חפשו תוכנית אחסון ושרת ברמה מספקת. כמו כן, בחרו פתרונות סליקה שניתן להטמיע באתר שלכם, עם אבטחה ראויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *