שיווק וקידום עסקים

עדן שיווק וקידום עסקים

שיווק וקידום עדכניים ונכונים לעידן הדיגיטלי מהווים אתגר לא קטן. מחפשים מגוון רחב של פתרונות, תחת קורת גג אחת? הנכם מוזמנים להכיר את חברת עדן שיווק וקידום עסקים. התרשמו להלן ממה שאנחנו מציעים, פתרונות מובילים, תהליכי עבודה ודגשים חשובים.

תהליכי עבודה של מקצוענים

אנחנו חותרים למקצועיות, בלי לעגל פינות. יש מקדמי אתרים שמציעים להביא לכם לידים, כאילו שמדובר באיזו משימה טכנית בלבד. יש מקימי אתרים שמבטיחים לבנות לכם אתר זול, מבלי לשאוף להבין את שוק המטרה שלכם ואת פלח השוק שלכם. אצלנו תמצאו מגוון רחב של שירותים, אבל קודם כל הבסיס הוא תהליכי עבודה של מקצוענים. בכל שירות שתבחרו מאיתנו, מגיע לכם לקבל תהליך עבודה שיאפשר לכם להכיר אותנו ואותנו – להכיר אתכם. הכרת הצרכים תבוא לפני זיהוי פתרונות. נוכל ללוות אתכם, עם שירות שכולל את ניתוח הסביבה התחרותית העסקית, תכנון תוכנית שיווקית, מערך של פתרונות שיווקיים, לצורך הזרמת לקוחות רלוונטיים לעסק שלכם. כל זאת, תוך תהליך עקבי של מדידה, כיוונון נוסף ושיפורים להשגת תוצאות טובות יותר ויותר.

מגוון שירותים ולמה זה חשוב

שיווק וקידום עסקים פועלת בשוק תחרותי ודינאמי מעל 7 שנים ובהצלחה גדולה. בחברה יודעים שכל עסק זקוק לפתרונות ייחודיים, לגישה ייחודית ולא פחות חשוב, לשירות אישי. מכיוון שבעדן יודעים לספק מגוון רחב של פתרונות שיווק בפלטפורמות מקוונות, לא מנסים למכור ללקוח שירות שהוא לא צריך. מתוך סל השירותים, בונים אסטרטגיה שיווקית מיטבית, שחותרת להשגת תוצאות.
בין השאר, אנו עוסקים בפתרונות כגון:
1. הקמת חנויות מקוונות, בפלטפורמות מומלצות ועם התאמה לניהול חנויות מיטבי באופן שוטף.
2. קידום עסקים באינטרנט בדגש על פתרונות ייחודיים לאי קומרס, מיקסום תוצאות גוגל מפות, כלים סטטיסטיים (אנליטיקה), קידום אורגני וקידום ממומן, יצירת לידים ועוד הרבה יותר.
3. שימוש בכלי מדיה חברתית, עם הדגשים והחוזקות של כל הפלטפורמות המובילות, אינסגרם, פייסבוק, קמפיינים ממומנים ברשתות חברתיות ועוד.
מוזמנים להתרשם באתר שלנו מתיק עבודות מגוון ומרכז ידע עשיר, הפתוח לשימושכם. אנו ערוכים לספק לכם שירות בשלל שפות, ומכירים הן את השוק המקומי והן את השוק הגלובלי במדינות נוספות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *