לפני שמתחילים למכור באינטרנט

מכירה באינטרנט

מעוניינים למכור מוצרים באינטרנט? עליך להבין את מערכת הקניות של גוגל וכיצד היא יכולה להגביר את העסק שלך.
תופעת הקניות העולמית באינטרנט ממשיכה להתעצם ולצמוח משנה לשנה, מצד אחד היא יוצרת אפשרויות רבות להגדלת המכירות וקידום העסקים, מצד שני היא גם מעצימה משמעותית את התחרות ב"מגרש המשחקים" המקוון. לכן, כבעל עסק, חשוב לדעת על מערכות השיווק המקוון המובילות, ובעיקר גוגל שופינג, הנחשבת לאחת הפלטפורמות היעילות ביותר לפרסום וקידום החנות הוירטואלית שלכם בגוגל.
גוגל שופינג היא פלטפורמת שיווק מתקדמת המאפשרת לקמעונאים לפרסם מוצרים ולחשוף אותם למספר רב של גולשים ברחבי העולם. הבסיס של הפלטפורמה הוא לספק לגולשים גישה מהירה למציאת מוצרים שמעניינים אותם ולהשוות מחירים מול מפרסמים אחרים (המתחרים שלך!), וכאשר מגיע הזמן להשלים רכישה היא מפנה את הלקוחות לאתר העסק שלך. כלומר, המערכת לא מוכרת מוצרים ישירות לקונים, אלא רק אוספת מידע על מוצר מחנויות מקוונות שונות, הופכת אותו לחיפוש ומפנה את הצופים לאתרים מסחריים לרכישה.

בעוד גוגל שופינג "משרתת" היטב את הגולשים ומאפשרת להם לקבל מידע מקיף על מוצרים, המערכת מיועדת למעשה לחנויות מקוונות ועסקים מקוונים שרוצים להגדיל מכירות, לקדם את העסק שלהם ולזכות בחשיפה גלובלית ברשת. כלומר, בין אם אתה חברה מובילה, הבעלים של עסק בינוני, או שהשקת לאחרונה חנות מקוונת קטנה, מערכת Google שופינג יכולה לקדם את העסק שלך בצורה בולטת, לספק לו חשיפה רחבה ולהפוך אותו ל-Build into מותג יוקרתי. – עסק פרימיום ומומלץ בקרב קהל היעד שלך.

אילו עסקים יכולים להשתמש בגוגל שופינג?
ובכן, בעוד שרוב העסקים זכאים להגיש בקשה לחשבון שופינג בגוגל, בין אם קטן או גדול, הפלטפורמה עדיין נדרשת לציית לתנאים וההגבלות הכלליים של גוגל ואינה מאשרת עסקים המקדמים מכירות או מבצעים:
1. מוצרים מזויפים – עותקים של סימנים מסחריים או לוגו כדי להעביר את המותג המקורי.
2. סחורה מסוכנת – כמו נשק, סמים וכד'.
3. מוצרים המאפשרים התנהגות לא ישרה – כגון תוכנות פריצה, מסמכים מזויפים, מוצרי רמאות אקדמיים וכו'.
4. תוכן לא הולם – תוכן המקדם שנאה, חוסר סובלנות, אפליה או אלימות.

One comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *